internetowe portfolio

 


Home          Aktualności          O mnie          Oferta          Projekty          Kontakt


 

 

Papierowa wizytówka/ulotka kontra jej Internetowa wersja - co wybrać i dlaczego ?? 

 

 

           W dobie komputerów, laptopów, tabletów i smartfonów dostęp do internetu mamy niemal z każdego miejsca, w którym

aktualnie się znajdujemy, dlatego warto stworzyć swoją Intrentową wizytówkę/portfolio i zaistnieć w sieci już dziś...

Na świecie powstaje wiele firm. Można wyróżnić małe, średnie i wielkie przedsiębiorstwa. Działają w różnych branżach

zatrudniając przy tym masę ludzi. Jednakże, każda firma by zwiększyć zasięg swojej działalności musi jakoś się zareklamować. W

dzisiejszych czasach gdzie podstawowym źródłem informacji jest internet, najlepszym sposobem reklamy jest strona

internetowa. Biorąc pod uwagę, że rozróżniamy wiele kategorii branżowych trzeba się postarać, aby silnie zaznaczyć swoją

obecność na rynku. Trzeba walczyć o klienta, a sposób w jaki to osiągniemy jest najważniejszy.

 

           Gdy projektujemy papierowe wizytówki lub ulotki, biorąc pod uwagę małe wymiary tej wersji reklamy, skupiamy się

przede wszystkim na tym aby umieścić na niej najważniejsze informacje na temat działania naszej firmy, tym co możemy

zaoferować oraz zapewnić klientowi. Nie zapominamy także, o umieszczeniu logo, z którym będziemy kojarzeni oraz kontakcie. W

drugiej kolejności przystępujemy do realizacji projektu, aby potem poświęcić swój czas, znajomości, miejsca w celu ich

rozpowszechnienia. Niestety nasze wizytówki trafią tylko w określony rejon, obręb, miejscowość w której działamy, gdyż nikt nie

będzie przemierzał pół Polski aby dać swoją ulotkę.

Z tworzeniem stron internetowych postępujemy podobnie, umieszczamy najważniejsze informacje, aby zareklamować się jak

najlepiej, z tym że w internetowej wizytówce nie musimy liczyć się z ograniczoną treścią, możemy zareklamować się w dwóch lub

dziesięciu zdaniach, dodać zakładki, które odpowiadają naszemu profilowi firmy, ofertę, cennik i przede wszystkim możemy

wstawić zdjęcia do galerii, usług, prac lub dzieł, które wykonaliśmy. Drugim niepodważalnym atutem jest to, że nasza strona

PORTFOLIO może zostać odwiedzona niemal przez każdego, nie ważne czy dzielą nas trzy czy trzysta kilometrów, gdyż dostęp do

Internetu ma każdy, niezależne w którym miejscu się teraz znajduję. Ostatnim argumentem, który przemawia za internetową

wersją reklamy jest to, że w sieci będziemy cały czas oraz możemy aktualizować na niej dane w każdym momencie, co idzie w

parze z kosztami, dlaczego?? Papierowa wizytówka może się gdzieś nam zapodziać, zgubić lub po prostu zniszczyć, a żeby

zaktualizować dane musimy zaprojektować i wydrukować nowy nakład.

Na rynku istnieje konkurencja, która nie śpi i czeka, aż się potkniemy. Inne firmy będą z nami konkurowały każdego dnia. Obniżka

cen produktów lub usług to jedna z metod konkurencji. Aby zachęcić klienta, firmy zakładają strony internetowe, które mają

przyciągnąć jego uwagę. Wypisane informacje pokazują firmę w jak najlepszym świetle. Projekty stron mogą mieć różne

szablony, które jeszcze bliżej obrazują charakter firmy i profil jej działania, co przykuwa jeszcze bardziej uwagę naszego

potencjalnego klienta. Jest to wszystko zależne od gustu i wymagań. Najważniejsza wówczas jest pomoc i profesjonalne

doradztwo firmy, która tworzy nasze Internetowe portfolio, gdyż jest ono istotnym elementem w prowadzeniu działalności,

kreowania wizerunku i reklamy ponieważ dzięki niemu nasza firma jest znana na rynku wtórnym, i w sieci.

 

           Dlatego, w dzisiejszych czasach trzeba iść za rozwojem, metodami i techniką XXI wieku i wybrać internetowy sposób

kreowania, gdyż tak jak wspomniałem wcześniej, widoczni jesteśmy dla wszystkich, a nie tylko dla określonej liczby ludności

danego miasta, rejonu gdzie papierowa wizytówka/ulotka właśnie trafi. Jednakże, nie rezygnujmy z papierowej wersji reklamy,

gdyż w połączeniu ze stroną internetową, poprzez zamieszczenie na niej naszego adresu www stanie sie ona silniejsza, a dzięki

temu mogą trafić do nas osoby, którym właśnie ona trafiła do ręki. Wtedy te dwie metody reklamy wzajemnie się uzupełniają.

 

 

 

 


Copyright 2017    Created by   internetowe @ portfolio                                                                           Home          Aktualności          O mnie          Oferta          Projekty          Kontakt