Home    |    O mnie    |    Oferta    |    Projekty    |    Kontakt    |    Artykuły    


 

internetowe portfolio

 

 

I N T E R N E T O W A   W I Z Y T Ó W K A   T W O J E J   F I R M Y

 

 

 


Czy Media Społecznościowe pomogą wypromować nam swoją markę i pozyskać nowych klientów ??

 

 

          Czy Media Społecznościowe pomogą wypromować nam swoją markę i pozyskać nowych klientów?? Takie pytanie zadaje

sobie na pewno nie jeden właściciel prowadzący działalność gospodarczą. Aby dana firma prężnie się rozwijała potrzebny jest

klient, który skorzysta z produktu lub usługi. Z kolei, aby pozyskać klienta potrzebna jest nam skuteczna reklama, która go

właśnie przyciągnie. Istnieje wiele kategorii branżowych, lecz sposób reklamy praktycznie w każdej z nich jest taki sam.

Wizytówki, ulotki, plakaty, katalogi, billboardy, to tylko niektóre z jej form. Wykorzystujemy w niej logo, treści w charakterze

oferty, cennika oraz zdjęcia realizacji produktów. Do ich stworzenia potrzebujemy osób trzecich, zajmujące się projektowanie

oraz wydrukiem papierowej wersji reklamy.

 

Co wy na to, aby pójść za nowoczesną technologią i pozyskać klienta w  nowoczesny sposób??

 

          W dzisiejszych czasach, bez dwóch zdań, rządzi Internet. I to właśnie on daje nam szerokie pasmo możliwości

promowania swojej marki. Social Media, bo tak często są nazywane Media Społecznościowe to nic innego jak platformy oraz

technologie internetowe, które mają na celu komunikację między ludźmi bez żadnych ograniczeń. To dzięki nim mamy szanse

zaistnieć w świecie, w którym żyje dzisiaj prawie każdy z nas. Tym bardziej, że dostęp do najpopularniejszych Social Media

mamy w postaci aplikacji w telefonie, tablecie, komputerze, laptopie czy nawet już w telewizorze, dając nam w ten sposób

możliwość połączenia się z nimi z każdego miejsca o dowolnej porze.

 

Po co ludzie zakładają profile w Mediach Społecznościowych??

 

          Swój profil zakładamy po to, aby być w stałym kontakcie ze swoimi znajomymi, a także by poznać nowe twarze. Za

pomocą treści, krótkich opisów, zdjęć, filmów, muzyki, linków z innych stron wyrażamy swój stan, emocje, a przy tym dzielimy się

pasją, wiadomościami, przeżyciami oraz wiedzą z innymi. Chcąc nawiązać dialog, wdajemy się w dyskusję, komentujemy oraz

oceniamy.

         

          Dlatego, patrząc na wielkie możliwości, coraz częściej można zauważyć, iż zakładane są konta artystów,  ludzi sławnych,

jak i profile firmowe. Wykorzystywane są one do promocji oraz reklamy osoby, firmy, produktu lub usługi. Taki profil pełni rolę

wizytówki, z której osoba odwiedzająca konto będzie mogła zaczerpnąć informacji na temat osoby bądź firmy, poznać ofertę,

obejrzeć wykonane dzieła lub realizacje, a także przeczytać opinie. Głównym celem jest stworzenie internetowej wspólnoty, a

poprzez przesyłanie i udostępnianie informacji dalej innym użytkownikom nasza grupa docelowa jest stale powiększana o nowe

osoby, które śledzą nasz profil i nasze poczynania. My sami zaś, by zawalczyć o klienta, uaktualniamy swój profil na bieżąco

nowymi zdjęciami, filmikami lub treścią, mającą różny charakter promocji, rabatu, wyprzedaży itd... Jesteśmy w stanie robić to

sami, nie potrzebujemy osób trzecich, co na pewno pomoże nam zaoszczędzić kilka groszy.

Jeżeli natomiast będziemy na bieżąco angażować się w aktualizacje naszego profilu, skutecznie się zareklamujemy, a co za tym

idzie?? Wykreujemy wizerunek osoby lub firmy, pozyskamy nowych klientów, gdyż nasza oferta być może będzie przesyłana dalej.

Nasz profil będzie przyciągał nowe osoby, a nasza firma zyska z pewnością na pozycji w Internecie i popularności względem

innych konkurencyjnych firm.

 

Najpopularniejsze Social Media to: Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Google+, Pinterest, LikedIn, Snapchat, Skype czy

WhatsApp. 

 

Poznaj sposób działania najpopularniejszych Social Media, zobacz jaki system komunikacji opracowały dzięki któremu jesteśmy

bliżej innych bez żadnych ograniczeń, co daje naprawdę spore plusy, a także możliwości w życiu codziennym.

 

- Facebook – bez wątpienia najpotężniejsza platforma internetowa, od której wszystko się zaczyna. Oferuje on użytkownikowi

szeroki zakres usług. Odnajdujemy stare, a także możemy nawiązać nowe znajomości. Tworzymy sieci oraz grupy znajomych, z

którymi utrzymujemy kontakt, poprzez dzielenie się wiadomościami, zdjęciami lub filmikami. Możemy także stworzyć swoją oś

czasu, w której dodajemy wydarzenia z życia, prowadzić transmisję na żywo z danej chwili, komentować oraz oceniać, a także

udostępniać dany post. Tworzymy tutaj konta osobiste lub firmowe tzw fanpage. Facebook udostępnił również swój komunikator

Messenger umożliwiający szybszy kontakt ze swoimi znajomymi lub osobami, które są nam zupełnie obce. Możemy dzięki niemu

wysyłać wiadomości tekstowe, prowadzić wideorozmowę, wysyłać zdjęcia i filmiki, które są zawarte w galerii telefonu lub na

komputerze.

 

- YouTube – służy do wgrywania filmów, vlogów oraz muzyki. Wszystko jest oceniane oraz komentowane przez innych

użytkowników, którzy mogą udostępnić dany materiał dalej. Dzięki subskrypcjom dany użytkownik staje się popularniejszy.

YouTube to druga największa wyszukiwarka internetowa zaraz po Google.

 

- Twitter – polega na komunikowaniu się z innymi za pomocą tzw Tweetów, czyli krótkich wiadomości tekstowych ( 140 znaków )

Użytkownik, dzięki takim wiadomościom może wyrazić krótką opinię na dany temat, przekazać wiadomość lub informację o tym,

co dzieje się w danej chwili w jego życiu.

 

- Instagram – hosting zdjęć, w głównej mierze opiera się na fotografiach, które są udostępniane w innych mediach

społecznościowych. Użytkownik robi zdjęcia lub nagrywa krótkie filmiki, dzięki którym ukazuje to, co dzieje się w jego życiu, w

danej chwili lub po prostu wyraża swoje emocje poprzez zdjęcia.

 

- Google+ - służy do tworzenia kręgów znajomych, z którymi dzielimy się różnymi informacjami. Możemy organizować

wideospotkania, a także połączyć się z internetowym albumem zdjęć Picasa Web. Konta Google od 2012 roku są automatycznie

utożsamione z YouTube.

 

- Pinterest – serwis, na którym użytkownicy prezentują treści wizualne oraz graficzne tworząc posegregowane tematycznie

katalogi zdjęć, z którymi można dzielić się z innymi, a także oceniać, komentować i publikować.

 

- LikedIn -  można śmiało powiedzieć, że jest to serwis dla profesjonalistów, pozwalający na nawiązywanie kontaktów

biznesowych. W profilu wykazujemy swoje umiejętności zawodowe, które mogą zostać poparte przez innych użytkowników;

możemy porozmawiać, wdać się w dyskusję jak i  udostępnić oferty pracy.

 

- Snapchat – platforma umożliwiająca wysyłanie zdjęć, filmików lub wiadomości, które po pewnym czasie znikają. Tutaj każda

chwila jest ulotna, tak jak w życiu, dlatego udostępniane momenty ( tzw Snapy ) mogą trwać od 1-10 sekund.

 

- WhatsApp – komunikator internetowy, który łączy się z listą naszych kontaktów w telefonie co sprawia, iż natychmiastowo

łączymy się ze znajomymi przez internet. Kontaktujemy się poprzez wiadomości tekstowe lub wideorozmowę. Możemy także

wysyłać pliki, zdjęcia lub filmiki zrobione w danej chwili lub połączyć się z galerią w naszym telefonie. Aplikacja wymaga podania

swojego numeru telefonu oraz założenia profilu, w którym możemy dodać opis, będący widoczny dla innych użytkowników.

 

- Skype – komunikator, którego głównym założeniem jest prowadzenie rozmowy, głównie za pomocą kamery. W efekcie czego non

stop widzimy się z naszym rozmówcą. Możemy konwersować z osobami na całym świecie. Możemy także wysyłać wiadomości

tekstowe.

 

 

 


Copyright 2018         Created by  internetowe @ portfolio